ΩΣ TOP MODEL Η CONCHITA ΣΕ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΥΨΗΛΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

Ο Jean Paul Gaultier, ιδρυτής του ομώνυμου Οίκου Μόδας, στην τελετή λήξης όπου είθισται ο εκάστοτε μόδιστρος να παρελαύνει στην πασαρέλα συνοδεύοντας το αγαπημένο του μοντέλο με νυφικό της collection του, επέλεξε ως “νύφη” την αμφι-λεγόμενη   Conchita . Η εκδήλωσε έγινε στα πλαίσια της καθιερωμένης ετήσιας “εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής” στο Παρίσι.

Που πάει ο κόσμος μας;;;;;;

Ωραίο σχόλιο από ανώνυμο αναγνώστη:

Να ανοίξει επιτέλους μια συζήτηση για το τι είναι άξιο σεβασμού και μέχρι που μπορεί να φτάνει η “διαφορετικότητα” των ανθρώπων. Να ανοίξει μια συζήτηση για να καταλάβουμε τι ακριβώς πρεσβεύει η ύπουλη Νέα Τάξη Πραγμάτων. Αυτά που βλέπουμε καθημερινά ξεφεύγουν από κάθε λογική. Φαινομενικά δεν εξυπηρετούν ούτε καν αυτούς που τα πρεσβεύουν. Μιλάμε για ακρότητες που δεν τις έχει “ξαναδεί” η ανθρώπινη κοινωνία σε χιλιάδες χρόνια ιστορίας και έχοντας αναπτύξει άπειρα διαφορετικά πολιτισμικά μοντέλα. Άνδρας που θέλει να “εγκαταλείψει” την φύση του και ο ίδιος μας την υπενθυμίζει με τα γένια του δεν είναι κάτι που μπορεί να εξηγηθεί με όποιον τρόπο και αν το επιχειρήσει κάποιος. “Καλλονή” με γένια μόνο σε λογική τσίρκου ταιριάζει σε όλους τους αιώνες και σε όλους τους πολιτισμούς. Για να εμφανίζεται όμως ένας άνθρωπος απολύτως συνειδητά ως “έκθεμα” τσίρκου κάπου αποσκοπεί. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνει άπειρο κόστος σε επίπεδο προσωπικής ζωής μόνο και μόνο για να προκαλεί. Δεν έχει νόημα η πρόκληση πέρα από κάποια όρια. Δεν αυτοτιμωρείσαι οριακά επειδή δεν θέλεις να σε “τιμωρούν” οι “αναίσθητοι”. Δεν είναι δυνατόν δηλαδή ένας άνθρωπος να “υποστηρίζει” μια επιλογή τόσο απωθητική που να τον κάνει ερωτικά ανεπιθύμητο και στα δύο φύλα. Ο όρος “διαφορετικότητα” δεν καλύπτει αυτήν την περίπτωση.

Κανένας δεν κόβει τα πόδια του για να “υπογραμμίσει” την “διαφορετικότητα” του εφόσον με αυτόν τον τρόπο δεν καλύπτει κάποια ανάγκη του ως άνθρωπος. Είναι άλλο πράγμα η “διαφορετικότητα” μεταξύ ομοίων και άλλο πράγμα η διαφορετικότητα μεταξύ διαφορετικών “ειδών”. Όταν κόβεις συνειδητά τα πόδια σου γίνεσαι άλλο “είδος” και αυτό πρέπει να μελετηθεί με ειδικό τρόπο και όχι ως “διαφορετικότητα”. Αυτό είναι το θέμα μας. Μέχρι που μπορεί να φτάσει η “ανοχή” της κοινωνίας απέναντι στην “διαφορετικότητα”; Πότε απειλείται πολιτισμός μας απ’ αυτήν; Είναι σωστό η “διαφορετικότητα” να μην γίνεται εξαιτίας ανθρώπινων αναγκών και να σχεδιάζεται από μυστικές υπηρεσίες ως “εργαλείο” τρομοκράτησης και ελέγχου των ανθρώπινων κοινωνιών; Ποιοι και για ποιούς λόγους μπορούν να έχουν συμφέρον από τις ακραίες προκλήσεις της κοινωνίας; Τι επιδιώκουν και ποιο είναι το κέρδος τους; Μήπως μας “δουλεύει” κανονικά ο άχρηστος με τα γένια και την κιλότα; Μήπως κάποιοι είχαν δημιουργήσει τον “συζητητή” του Πούτιν πριν καν ψηφίσει ο κόσμος; Μήπως κάποιοι “κατασκευάζουν” νέα ανθρώπινα “είδη” προκειμένου να ελέγξουν απόλυτα τις κοινωνίες των ανθρώπων; Μήπως τα συστήματα που κάποτε με τα λεπίδια “κατασκεύαζαν” ευνούχους για να τους υπηρετούν μέχρι θανάτου εξέλιξαν τις μεθόδους τους και απλά τα λεπίδια δεν τα χρησιμοποιούν ούτε καν όταν αυτό απαιτεί η αισθητική;

“Η γενειοφόρος επιλογή της Αυστρίας δεν είναι τυχαία. Η νεοταξίτες που ελέγχουν απόλυτα την πατρίδα του Χίτλερ είναι αποφασισμένοι να τραβήξουν την κατάσταση στα άκρα και αυτό επεδίωξαν με αυτήν την επιλογή. Τι έκαναν; Επεδίωξαν με κάτι τραγικά “τραβηγμένο” να κάνουν γενικό “προσκλητήριο” σε όλα κράτη. Να δούνε ποιοι αντιδράνε στις επιλογές τους και ποιοι τις αποδέχονται πλήρως και χωρίς την παραμικρή αμφισβήτηση. Ολων οι αντιδράσεις καταγράφηκαν αυτές τις ημέρες. Πολιτικοί και πνευματικοί άνδρες έδωσαν “εξετάσεις” απέναντι στην Νέα Τάξη. Την Νέα Τάξη που δεν αποδέχεται το ανθρώπινο είδος όπως το δημιούργησε ο Θεός. Την Νέα Τάξη που θέλει τον άνθρωπο χωρίς φύλο. Την Νέα Τάξη που “χτυπάει” με όλους τους τρόπους την έννοια της οικογένειας εφόσον εκεί βλέπει τον απόλυτο εχθρό της. Την Νέα Τάξη που λατρεύει τους ομοφυλόφιλους, τους ανώμαλους, τους παιδεραστές, τους κτηνοβάτες και όποιους με τις επιλογές τους μπορούν να αποπροσανατολίσουν την κοινωνία και να μπερδέψουν τα νεαρά μέλη της. Την κοινωνία που η Νέα Τάξη θέλει διαλυμένη ώστε να μπορεί να εξουσιάζει τα μέλη της. Την κοινωνία που η Νέα Τάξη την θέλει χωρίς αλληλοβοήθειες για να μπορεί να εκβιάζει με απόλυτη καταστροφή όποιον την απειλεί.
Στην ανάγκη της μάχης της ναζιστικής Νέας Τάξης αναζητά κάποιος την επιλογή της Αυστρίας. “Εξετάσεις” δίνουμε όλοι μας απέναντι σε αυτό το γενειοφόρο “αίτημά” της. Από αυτές τις “εξετάσεις” θα εξαρτηθεί ποιοι θα παραμείνουν στο “προοδευτικό” στρατόπεδο και άρα σε τροχιά “επιδοτήσεων” και ποιοι θα πάνε στα “αζήτητα”. Οι “μη κυβερνητικές οργανώσεις” των διαφόρων Σόρος κατέγραψαν τους πάντες και τα πάντα αυτές τις ημέρες. Εξαφανισμένοι όλοι οι “φλύαροι” πνευματικοί άνδρες σε αυτήν την απευθείας προσβολή του ανθρώπινου είδους. Του “είδους” που σύμφωνα με τους Ναζί “ευγονιστές” διαρκώς εξελίσσεται και μάλλον στην θηλυκή του μορφή θα έχει γένια και άλλα περιττά “ανταλλακτικά”. Τίποτε δεν είναι τυχαίο τις ημέρες που διανύουμε. Κρύβεται πολύ ναζιστικό παρασκήνιο στην επιλογή της Κοντσίτα. Σε μια περίοδο κρίσιμη για την επιβιώση της Νέας Τάξης οι Ναζί του Βερολίνου και της Βιέννης “μετράνε” πιστούς και εχθρούς. Σε μια εποχή που η αντοχή της Ε.Ε δοκιμάζεται στην κρίση της Ουκρανία έκαναν πανευρωπαϊκό προσκλητήριο για να μετρήσουν “δυνάμεις”. Οι “προοδευτικοί” με την Κοντσίτα και τους Ναζί και οι “συντηρητικοί” με τον Πούτιν. Της έδωσαν και το δικαίωμα να εκφράσει και πολιτικό λόγο απευθυνόμενη στον Πούτιν. Όλοι “πίσω” από την Κονστίντα στον νέο υπερπάντων αγώνα του νέου “ανθρώπινου” είδους. Εκεί φτάσαμε. Το “κατακάθι” της κοινωνίας να βγαίνει στο “σαλόνι” της και να “ουρεί” στο κέντρο της.
Σε ότι αφορά την ίδια την Κοντσίτα Λουκάνικου (Βουρστ) αποτελεί μια ζωντανή προσβολή για το ίδιο το ανθρώπινο είδος. Δεν είναι ότι δεν σέβεται το φύλο με το οποίο γεννήθηκε-δικαίωμά της- προσβάλει και το φύλο το οποίο υποτίθεται επέλεξε εκ των υστέρων. Εμείς δεν την κατηγορούμε για την ομοφυλοφιλία της ή για την επιλογή της να εμφανίζεται δημοσίως ως γυναίκα. Δικαίωμα της είναι αυτό. Εμείς για άλλο πράγμα την κατηγορούμε. Άλλο πράγμα είναι μια τραβεστί που σέβεται την γυναικεία εικόνα όπως την επέλεξαν οι γυναίκες και άλλο πράγμα ένα “ούφο” που ακόμα και την γυναικεία εικόνα την έκανε “καρικατούρα”. Να σεβαστούμε την ανάγκη κάποιας “γυναίκας” να θεωρεί ότι είναι “παγιδευμένη” μέσα σε ένα ανδρικό σώμα και να αποδεχθούμε την ανάγκη της για μεταμφίεση. ( Αυτό σημαίνει άλλωστε και η λέξη τραβεστί). Δεν μπορούμε όμως να σεβαστούμε έναν “άνδρα” που προσβάλει και την γυναικεία εικόνα. Δεν μπορούμε να σεβαστούμε ένα ανθρώπινο όν που ότι και να επιλέξει το “λερώνει” κιόλας. Δεν μπορούμε να σεβαστούμε ένα ανθρώπινο όν που του “περισσεύουν” αυτά που έχει ανάμεσα στα πόδια του ως φυσιολογικός άνδρας και “δεν του φτάνουν” αυτά που μια φυσιολογική γυναίκα δεν έχει στα μάγουλά της. Όλα αυτά που βλέπουμε είναι χυδαία και δεν δικαιούνται κανενός είδους σεβασμό. Ποιος έδωσε σε αυτό το ζώο να εμφανιστεί σε μια ανθρώπινη εκδήλωση με ανδρική γενειάδα και γυναικεία αμφίεση που προκαλεί την απέχθεια και στα δύο φύλα ταυτόχρονα; Γιατί να κριθεί αυτό το ζώον για τα “καλλιτεχνικά” όταν δεν σέβεται τα ανθρώπινα. Τέτοια ζώα δεν πρέπει να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ανθρώπων. Τέτοια ζώα είναι για τα τσίρκο. Μαζί με την ασώματη γυναίκα του Αρκά. Την επόμενη φορά να την στείλουν σε διαγωνισμούς πιθήκων που χτυπάνε πλήκτρα πιάνων και ιπποποτάμων που με τις πορδές τους πιάνουν τέλεια το Ντο και το Φα.”

Τέλειο!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s